Sunday, October 2, 2016

Forex Club

Maxruben. Frankryk In die eerste plek wil ek al die handelaars wat Forex Club (FX Club) gestem as 'n scammer bedank. Nou om te verhoed dat ander handelaars op dieselfde rooftog Ek het met Forex Club kry en onder die aandag van iemand op my geval ek gee aan die volgende profiel van Michael Felice die president en hoof van Forex Club (FX Club) dit is baie te trek interessant: Hy was mede-van-indeks Futures Group (wat sake doen as Jack Carl / 312-Futures) met 71 CFTC vergoeding gevalle en 11 REGULATORIES AKSIES. Hy was handlanger van Balfour Maclaine Futures Inc met "net" 41 CFTC vergoeding gevalle en 18 REGULATORIES AKSIES. En vir die ander maatskappye waar hy assosieer was gewoonlik was daar regulerende aksies vir: • Finansiële • Kantoor rekordhouding • Verkope PRAKTYK • NFA GENERAL DISSIPLINÊRE OPTREDE • CFTC administratiewe optrede Forex Club tot nou toe as slegs een Regulerende optrede in Februarie 2010 (FINANSIËLE, kantoor rekordhouding), maar die meeste "snaaks" is die status van Michael Felice op die NFA webwerf: • SKOOLHOOF TERUGGETREK 2010/07/26 • NFA assosiaatlid TERUGGETREK 2010/07/26 • ASSOCIATED PERSOON TERUGGETREK 2010/07/26 • FOREX ASSOCIATED PERSOON GOEDGEKEUR 2011/12/02 • AANVERWANTE persoon wat geregistreer 2011/03/01 • NFA assosiaatlid GOEDGEKEUR 2011/03/01 Soos jy kan sien na die regulerende aksie hy was nie skoolhoof en handlanger van Forex Club nie NFA assosiaatlid en 'n jaar later is hy "kom terug" !! Ek is 'n moordenaar van alle inligting en idee, ek wil nie om hierdie diewe laat uit die moeilikheid, hulle moet die roof betaal en ek sal veg vir dit. So dankie vir jou pos. Forex Club Vergelyk met 'n ander makelaar: FX Club Basics Forex Club Finansiële Maatskappy is 'n Staten Island gebaseer Forex firma wat hul grootste verkoopspunt spog as sonder versprei, wat beteken dat die bod en vra prys is dieselfde en in plaas daarvan, handelaars betaal 'n kommissie. In die geval Forex Club se dit is $ 0,40 vir elke 1000 eenhede van die munt wat $ 4 vir 'n 10k posisie. In die geval van EUR / USD waar 'n 3 pit versprei is algemeen (wat gelykstaande is aan 'n $ 3 koste van toetrede) dit is 'n bietjie hoog, maar vir 'n paar soos GBP / JPY waar 9 pit versprei is algemeen is dit 'n goeie deal. Hulle bied ook terugbetalings van die kommissie vir nie-winsgewende bedrywe. Forex Club is 'n handel lessenaar firma. Gewildste kenmerke by FXClub Terugbetaling kommissies op nie winsgewend ambagte. Posisie terugskrywings. Trading gereedskap Hul webwerf bied nuus van Dow Jones, 'n forex grafiek, 'n ekonomiese kalender (met vergunning van Forex-Factory), 'n daaglikse Forex Market Update nuus segment en een daaglikse markseine verslag (met vergunning van Autochartist). Onderwys Op Forex Club Forex Club se leermateriaal het onlangs hulle die "Best Makelaar vir Beginners" toekenning van Forex-graderings (2009). Hulle bied webinar klasse. pdf lesse en lees materiaal, ses uur lank videos, 'n forum en 'n gebruikers vriendelike platform wat 'n towenaar wat handelaars loop deur elke handel bevat. FxClub Spreads Forex Club het twee verskillende handel opsies. Daar nuutste is ExpressFX wat nie versprei het nie, maar eerder vra 'n kommissie van $ 0,40 vir elke 1000 eenhede van die munt verhandel. Hierdie fooi word slegs betaal vir ambagte wat winste oplewer. Hulle bied ook ClassicFX wat versprei het, maar geen kommissie. Hulle versprei wissel van 3 pitte op euro / dollar tot 15 op GBP / CAD. regulasie Forex Club word gereguleer deur die CFTC en 'n NFA lid sedert 2005. Hulle tans geen gebeure gelys teen hulle. 4 Kommentaar van 8220; Forex Club8221; Forex Club bied opvoedkundige hulpbronne om jou te help beginners om 'n beter idee van die handel proses kry. John Smith sê: Fxclub het 'n paar van die ergste sagteware Ive gesien vir verhandeling. Dit is baie stadig, isnt real-time, en lyk vreeslik. Die fooie om jou geld terug te keer te hoog is. Theres geen manier dit kos $ 5 tot 'n tjek na julle terugkeer. Haim Sê: Hierdie maatskappy is 'n emmer-winkel. Hulle is redelik oneerlik en het misleidende handelspraktyke en bedrieglike onregverdige praktyke. Met hul IT-afdeling het hulle 'n sinistere sagteware om jou ten minste neem vir elke handel 4 pitte en om hulle in staat stel om die verhandelingsplatform genoem Wet Trader om jou te vermy om te neem wat jy kry gevries. Jy praat in 'n mooi manier oor Peter Tatarnikov die hoof uitvoerende beampte, maar dit is 'n leuenagtige persoon. Ek het hom aangeraai oor die onregverdige en oneerlike praktyke van sy maatskappy Toe antwoord hy my dat hy gaan om te sorg daaroor en sien die moeilikheid met sy IT-afdeling, maar 3 maande later is ek nog steeds wag. Ek het tydens baie dae aangeteken die aktiwiteit van die verhandelingsplatform, toe ek hom twee video's, op dieselfde dag my rekenaar kon nie vind die lêer van die Wet handelaar platform en ek moes dit weer af van hul webwerf. Oor die stigter van die maatskappy Michael Felice, president en hoof van die firma, was hy mede van die indeks Futures Group (wat sake doen as Jack Carl / 312-Futures) met 71 CFTC vergoeding gevalle en 11 REGULATORIES AKSIES. Hy was handlanger van Balfour Maclaine Futures Inc met "net" 41 CFTC vergoeding gevalle en 18 REGULATORIES AKSIES. En vir die ander maatskappye waar hy assosieer was gewoonlik was daar regulerende aksies vir: • Finansiële • Kantoor rekordhouding • Verkope PRAKTYK • NFA GENERAL DISSIPLINÊRE OPTREDE • CFTC administratiewe optrede Forex Club tot nou toe as slegs een Regulerende optrede in Februarie 2010 (FINANSIËLE, kantoor rekordhouding), maar die meeste "snaaks" is die status van Michael Felice op die NFA webwerf: • SKOOLHOOF TERUGGETREK 2010/07/26 ASSOCIATE • NFA LID teruggetrek 2010/07/26 Hulle het net scammed my hulle my gesteel het meer as 50.000,00usd, ek het 'n gids bedrogspul waarskuwing op forex vrede weermag en 'n saak en die uitspraak gekom: SKULDIG bedrogspul waarskuwing gids: Onskuldig Saak # 2012-004 | maxruben vs www. fxclub / Inligting wat ek gevind het op die president en hoof van die firma: bedrogspul-waarskuwings-gids / 19229-forex-klub-fx-klub-professionele scammer. html Neem 'n blik van die video's, ek hoop dat hierdie inligting kan ander verhoed handelaars get8221; caught8221; soos ek gedoen het Haim Sê: Hello almal. Wil net vir jou my ondervinding met FxClub (Forex Club) om te verhoed dat ander handelaars gee om vasgevang soos ek gedoen het en indien u enige idee asseblief Ek is baie geïnteresseerd .. Ek het begin om handel te dryf met hulle op die vyfde Julie 2011. Aan die einde van September het ek 50% van wins in my rekening (ten spyte van hulle geruk my uit een keer aan die einde van Julie deur nie respek vir die 50% van marge vereiste deur die mark owerhede ). Reeds toe ek heeltemal my verlies verhaal aan die begin van September het die probleme begin (die Wet handelaar platform het twee keer die teenoorgestelde kant van my bestelling). Maar met 50% van die wins Fx Club heeltemal verander die reëls. Ten spyte van my posse, het niks verander nie. Aan die einde van November het hulle my scammed en het vir My meer as 50.000,00usd gesteel in minder as 4 maande. Moenie dink oor CFTC en NFA As jy nie Amerikaanse burger of inwoner in die VSA hulle jy is nie te help. Hierdie maatskappy is 'n emmer-winkel. Hulle is redelik oneerlik en het misleidende handelspraktyke en bedrieglike onregverdige praktyke. Met hul IT-afdeling het hulle 'n sinistere sagteware om jou ten minste neem vir elke handel 4 pitte en om hulle in staat stel om die verhandelingsplatform genoem Wet Trader om jou te vermy om te neem wat jy kry gevries. Peter Tatarnikov die uitvoerende hoof is 'n leuenagtige persoon. Ek het hom aangeraai oor die onregverdige en oneerlike praktyke van sy maatskappy Toe antwoord hy my dat hy gaan om te sorg daaroor en sien die moeilikheid met sy IT-afdeling, maar 3 maande later is ek nog steeds wag. Ek het tydens baie dae aangeteken die aktiwiteit van die verhandelingsplatform, toe ek hom twee video's, op dieselfde dag my rekenaar kon nie vind die lêer van die Wet handelaar platform en ek moes dit weer af van hul webwerf. Oor die stigter van die maatskappy Michael Felice, president en hoof van die firma, was hy mede van die indeks Futures Group (wat sake doen as Jack Carl / 312-Futures) met 71 CFTC vergoeding gevalle en 11 REGULATORIES AKSIES. Hy was handlanger van Balfour Maclaine Futures Inc met "net" 41 CFTC vergoeding gevalle en 18 REGULATORIES AKSIES. En vir die ander maatskappye waar hy assosieer was gewoonlik was daar regulerende aksies vir: • Finansiële • Kantoor rekordhouding • Verkope PRAKTYK • NFA GENERAL DISSIPLINÊRE OPTREDE • CFTC administratiewe optrede Forex Club tot nou toe as slegs een Regulerende optrede in Februarie 2010 (FINANSIËLE, kantoor rekordhouding), maar die meeste "snaaks" is die status van Michael Felice op die NFA webwerf: • SKOOLHOOF TERUGGETREK 2010/07/26 • NFA assosiaatlid TERUGGETREK 2010/07/26 handelaars kontrolelys 1. Is ek ontspanne? Het ek laat gaan van stres en alle ander bekommernisse? Indien nie, uit te oefen of te beweeg aërobies tot die liggaam is ontspanne, en sorg vir 'n take wat jy kan hou van die loslaat van spanning in jou liggaam. 2. Is my gedagtes gesentreer, duidelik en gefokus? Indien nie, neem 'n paar keer diep asem, oefen indien nodig, of mediteer rustig vir 5-10 minute tot jou fokus terug. 3. Is ek voel kalm en neutraal, met geen gevoel van wanhoop, vrees, woede of behoeftigheid rondom geld? Indien nie, loop weg van jou handel stasie en doen wat dit neem vir jou 'n rustige en neutrale staat te bereik. Handel van 'n plek van vrees, behoefte of frustrasie stuur negatiewe energie en skep spanning, wat inmeng met jou vermoë om oordeelkundig handel. 4. Het al my ontbreek stukke is versorg sodat ek voel geheel, gebalanseerde en verbind my self? Indien nie, identifiseer watter een van jou vermiste stukke kan wees aan die orde en neem 'n geruime tyd uit om dit op te los. Neem 'n paar praktiese maatreëls, soos interaksie met iemand mondelings of iets gesond vir jouself doen, in hierdie ontbreek stuk in te vul. Herhaal alles bevestiging wat jy geskep het vir jouself (terwyl aërobies te oefen) om te help om jou gedagtes terug op 'n positiewe spoor. 5. Is ek goed uitgerus en gemaklik in my liggaam, nadat geslaap en gevoed myself genoeg? Indien nie, moenie handel. Trading wanneer jy moeg of honger is gebind om backfire. Jy moet duidelik en 100% teenwoordig te wees ten einde te stem in om wat die beste vir jou. Rus en voed jou liggaam, sodat dit jou kan ondersteun in suksesvol. 6. Het ek geneem die tyd om stil te sit met die kaarte in orde om te stem in om wat aangaan? Dit is belangrik om 'n 'gevoel' vir wat gebeur met die geldeenhede voor te spring in 'n bedryf te kry. Daar is 'n natuurlike ritme in die handel, net soos daar in die menslike liggaam, en dit is belangrik om te stem in beide sodat jy Tyd wat dit net reg.


No comments:

Post a Comment