Thursday, October 6, 2016

Forex Valuta Handel Basics Vir Beginners - Deel 2 ( Meta Trader 4 )

Forex valuta handel Basics vir beginners - Deel 2 (MetaTrader4) In die vorige post forex valuta handel Basics vir beginners - Deel 1 het ons geleer wat Forex was, hoe hefboom werke en ook wat om te kyk in 'n makelaar. In hierdie deel van die reeks sal Ek jou neem al te meld vir 'n demo rekening met 'n forex makelaar, sowel as leer om die Meta Trader 4 aansoek te gebruik. Die keuse van 'n makelaar As jy onthou die vorige post het ek gesê dat dit was die ding wat ons moet soek na 'n forex makelaar. Wat is die gemiddelde verspreiding per mark? Sal die makelaar aanklag jy 'n fooi om handel te dryf? Is daar enige inskrywing koste? Wat hefboom hulle bied? Hoe lank het hulle is in die besigheid vir? Hoeveel markte hulle bied? Hoeveel bedieners het hulle vir jou om aan te sluit op as 'n mens is vir onderhoud? Het hulle enige spesiale teken handel beskikbaar? Wat doen ander mense sê oor hul diens? Hoe maklik is dit om jou geld terug weer kry? Een van die maniere wat ek gebruik om te bepaal of 'n makelaar gaan enige goed te wees, is om resensies van ander mense te sien. Die webwerf wat ek die meeste gebruik vir hierdie doel is Forexpeacearmy met hul review bladsy. demo rekening Sodra ek 'n makelaar wat ek gemaklik voel gevind, wat ek gewoonlik maak 'n demo rekening met hulle eerste om 'n gevoel vir hoe vinnig hul bedieners te reageer op my versoeke kry, plus dit gee my ook 'n kans om hul versprei sien voordat die gebruik van enige regte geld. Die makelaar wat ek gekies om hierdie demo met doen is XEMarkets (voorheen Trading-Point). Hulle het 'n geen verpligting demo rekening wat jou groot insig in die wêreld van Forex Trading sal gee. As jy belangstel in ook om 'n demo Forex rekening dan kliek op die banier (partner skakel) hieronder is. Demo rekening Video Ek het besluit dat ek jou sou neem al hoe om aan te meld vir 'n demo myself rekening, en daarom het ek 'n video gemaak om jou te help deur middel van die proses. Ek hoop dat my Aussie aksent nie die geval verwar te veel mense Neem asseblief kennis dat hierdie video beste gesien word teen die volle screen Leer hoe om die Meta Trader 4 Forex Trading sagteware gebruik As jy die video gevolg sal jy nou MetaTrader4 (MT4) op jou rekenaar geïnstalleer en daar is 'n goeie kans dat jy sal nie 'n idee hoe om dit te gebruik nie. Ek onthou die eerste keer dat ek al ooit probeer om MT4 gebruik en ek het regtig baie vinnig verwar. Sodat jy hoef nie aan dieselfde pyn ly soos ek gedoen het, het ek saam te stel 'n ander video toon al die algemene funksies van die MT4 sagteware om jou opstel te kry en gereed om jou eerste handel te maak. Die gebruik van Meta Trader 4 tot Trade Forex Geld OK, so dit is uiteindelik tyd om te begin om geld te maak op jou demo rekening. Jy is waarskynlik siek luister na my stem in die video's deur die nou, maar raai wat? Ek nog nie gedoen het 'n video om jou deur hierdie proses, plus ek verduidelik 'n bietjie oor kers stokke. Neem asseblief kennis dat hierdie video beste gesien word teen die volle screen Tipes kandelaars en Lees Charts In die video gesels ek oor hamers, skiet sterre en gapings, wat ek sal wys in 'n bietjie meer detail hier as hulle die belangrikste kandelaars ek gebruik om my ambagte te maak. Hammer kers vashou Hamers gevind nadat 'n down tendens waar die prys redelik aansienlik gedaal het en dan kry 'n punt waar die verkopers loop uit stoom en dan beheer relevant tot die kopers te verloor. Dit is te kenne gegee deur 'n klein liggaam en 'n lang lont soos gesien kan word aan die kandelaar self aan die onderkant van die beeld hieronder. Onthou dat jy altyd moet wag vir bevestiging van die ommekeer patroon voor die aanvang van die handel. In hierdie geval bevestiging is 'n groot groen 8220; bull8221; kandelaar ná die hamer. Verskietende ster Skiet sterre is pretty much die teenoorgestelde van 'n hamer en hulle kan gevind word aan die einde van 'n uptrend. Die kers stok sal wees op die hoogste punt van die uptrend met die liggaam van die kers vashou wat aansienlik kleiner as die lang lont. As jy 'n verskietende ster dan beteken dit dat die kopers het uit momentum hardloop en die verkopers is in beheer van die mark. Onthou dat jy altyd moet wag vir bevestiging van die ommekeer patroon voor die aanvang van die handel. In hierdie geval is die bevestiging is 'n groot pers (of rooi, afhangende van die kleure wat jy gebruik) 8220; bear8221; kandelaar ná die skietery sterre. Gapings is moeilik om te verduidelik, maar in wese is hulle die leemte tussen 2 opeenvolgende kandelaars. In my ervaring altyd gapings te vul (selfs al is dit maande of jare later8230;). Gapings gevul toe die prys beweging op die punt waar die gaping eerste begin bereik. Sien die onderstaande beeld vir 'n voorbeeld.


No comments:

Post a Comment